بهترین تورهای لحظه آخری

تور ارزان و لحظه آخری را از ما بخواهید

بهترین تورهای لحظه آخری

تور ارزان و لحظه آخری را از ما بخواهید

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تور دبی ، دبی را میتوان به عنوان یک مرکز خرید بزرگ در خاورمیانه معرفی کرد و پس از آن منطقه ای برای گردشگری و تفریح دانست. البته خرید یکی از تفریح های بسیار جذاب در میان بسیاری از گردشگران است و پشت و گزار در مراکز خرید بسیار مدرن و پیشرفته هم یکی از تفریح هایی است که در تور دبی وجود دارد.

هتل برج العرب

  •   

تور دبی لحظه آخری

در تور گردشگری دبی میتوانید از سازه های پیشرفته تفریحی و جذاب استفاده کنید، از نمونه این جاذبه های گردشگری در دبی میتوان به دلفیناریوم بزرگ دبی، پیست بزرگ اسکی سرپوشیده جهان، بلندترین برج جهان، بزرگترین مرکز خرید در دنیا، جذاب ترین و هیجان انگیزترین پارک آبی جهان، نخل جمیرا زیباترین و زرگترین جزیره مصنوعی جهان که به شکل یک نخل بزرگ است، سریع ترین ترن هوایی دنیاو لوکس ترین رستوران ها و هتل های دنیا، همگی از جاذبه های گردشگری در دبی هستند که این منطقه را در خاورمیانه به بهشتی برای گردشگران در صحرای عرب تبدیل کرده است. 

تور دبی هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس واقع در جزیره جمیرا که بزرگترین جزیره مصنوعی در جهان به شکل نخل است واقع شده است و از لوکس ترین هتل های جهان به شمار میرود، این هتل با بهترین امکانات رفاهی پذیرای بسیاری از گردشگران خارجی است.

تور دبی قیمت

قیمت تور دبی بسیار متغیر است و بستگی به نوع هتل و تعداد روزهایی دارد که در دبی اقامت داشته باشید، معمولا تورهای تبی بین ۳ تا ۶ روز است و برای اینکه بتوانید دبی را کامل بگردید و از تمامی امکانات گردشگری آن استفاده کنید نیاز به حداقل تور ۱۰ روزه دارید تا تمامی مناطق گردشگری در آن را ببینید.

تور دبی ارزان

لی تور ارائه دهنده تور ارزان دبی و امارات است و برای سفرهای مرقون به صرفه گردشگران همواره به دنبال ایجاد بستری مناسب برای استفاده اکثر گردشگران از تور ارزان دبی است.

تور دبی از اصفهان

برگزاری تور دبی از اصفهان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمامی امکانات رفاهی در طول سفر امکان پذیر است. خدمات تور دبی سایت لی تور فقط منحصر در تهران نیست، سایت لی تور با شناسایی آژانس های مسافرتی تور دبیمعتبر در کل شهرهای ایران و ایجاد همکاری با آنها، خدمات تور دبی خود را در سراسر ایران گسترش داده است.

شهر تفریحی دبی

شهر اصفهان یکی از این شهرهاست که در آنجا خدمات مربوط به تور دبی ارائه می شود. با توجه به اینکه همه بسته های مسافرتی لی تور مبدا پروازی تهران را دارند، شما در هر کدام از شهرهای ایران زمین که باشید می توانید به صورت تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق سایت لی تور اقدام به رزرو بهترین تور دبی با قیمت مناسب کنید. لی تور ارائه دهنده پیشنهادات مناسب برای تور لحظه آخری.

تور دبی از مشهد

تور دبی لحظه آخری اقامت در هتل آتلانتیس با قیمت مناسب را از ما بخواهید، تور دبی از اصفهان ، شیراز، مشهد، اهواز همواره در سایت قابل ارائه است و میتوانید رزرو کنید.

تور دبی لحظه آخری اقامت در هتل آتلانتیس با قیمت مناسب

تور دبی از اهواز

سفر به دبی یکی از گزینه هایی است که ما ایرانی ها برای گردش و مسافرت به خارج از کشور انتخاب میکنیم، دبی برای ما ایرانی ها هزینه زیادی ندارد و میتوانیم تنها با کمتر از ۱ میلیون تومان به دبی بریم و ۳ روز تفریح کنیم و برگردیم.

  • چه کنیم؟

این شهر مدرن نزدیکترین شهر به کشور ما است و برای همین هم میتواند اولویت سفر ما به امارات همین باشد.دبی را میتوان شهری شلوغ و مدرن معرفی کرد، ساختمان های بلند و عجیب که ذهنتان را درگیر خود میکند، دبی مقصدی برای گردشگری است که میتوانید هم با خانواده و هم خودتان تنهایی به این شهر سفر کنید و از تمامی امکانات گردشگری آن استفاده نمایید.

جاذبه های گردشگری دبی

دبی شهری ساحلی است و تاریخ چندانی ندارد و کسانی که به دبی سفر میکنند به دنبال دیدن آثار تاریخی نیستند ولی اگر هم اهل جاذبه های تاریخی باشید در دبی میتوانید پیدا کنید و ما آنها را به شما معرفی میکنیم. گردش در دبی و استفاده از تمامی امکانات گردشگری و تفریحی آن به زمان زیادی نیاز دارد و برای تورهای ۳ یا ۵ روز نمیتوانید از تمامی لذت هایی که در دبی وجود دارد استفاده کنید، تنوع جاذبه ها و فعالیت ها در دبی کمی سلیقه ای و خاص است، میتوانید از آکواریوم دبی دیدن کنید و این را حتما در برنامه گردشی خود قرار دهید بسیار زیبا و چشم نواز است،  ما هتل برج العرب دبی به صورت کامل بررسی کردیم برای شما.

آکواریوم دبی

این آکواریون را حتما پس از یک خرید از فروشگاه های جذاب دبی تماشا کنید تا از نزدیک کوسه ها و ماهی های شگفت انگیز را ببینید و لذت ببرید، یکی از جذابیت های این آکواروم این است که میتوانید در آنجا پنگوئن و سمور آبی هم ببینید.در قسمت بعد برج ها و آسمان خراش های دبی یکی دیگر از گزینه های جذاب گردشگری در دبی است، و از بلندترین این برج ها که نه تنها در دبی بلکه در کل جهان میتوان به برج خلیفه دبی اشاره نمو که ارتفاع بیش از ۸۰۰ متر را دارد. و این میتواند یک گردش بسیار جالب و هیجان انگیز برای هر فردی باشد که در بلندترین برج جهان قدم بگذارد.

برج خلیفه دبی

با رفتن به بالای برج خلیفه میتوانید منظره ای شگفت انگیز از دبی در کنار خلیج فارس را با بیابان های خشک ازراف دبی مشاهده کنید.از جذابیت های گردشگری دیگر در دبی فواره های متعدد و زیبایی است که در هر کجای شهر میتوانید ببینید، این فواره ها معمولا در شب خودنمایی میکنند و با نورپردازی های زیبایی که دارند بسیار چشم نواز هستند، البته بسیاری از این فواره ها موزیکال هستند، همچنین در ادامه میتوانید از موزه دبی هم دیدن کنید.

تور دبی لحظه آخری اقامت در هتل آتلانتیس با قیمت مناسب را از ما بخواهید، تور دبی از اصفهان ، شیراز، مشهد، اهواز همواره در سایت قابل ارائه است.

پارک آبی ویل وادی دبی

به پارک آبی ویل وادی بروید تا هیجان را در این پارک تجربه کنید، در این پارک میتوانید از به روز ترین تجهیزات استفاده کنید و روزی سر تا سر هیجان برای خود رقم بزنید. همچنین میتوانید به شهربازی و یکی از مدرن ترین شهر بازی های جهان را تجربه کنید.

به مراکز خرید جالب و دیدنی دبی حتما سری بزنید تا لذت خرید طعم شیرین سفر را برای شما چندین برابر کند.اگر با برنامه ریزی های دقیق بتوانید سفر خود را تنظیم کنید در هنگام برگزاری یکی از مناسبت ها مانند عید سال نو میلادی به دبی سفر کنید تا مشاهده کنید سرتاسر دبی فستیوال تخفیف های بسیار هیجان انگیز است و در این حراج بزرگ بهترین خرید را بکنید.

آب و هوای دبی

دبی شهر آفتابی و گرمی است و به ندرت در این شهر باران می بارد و همیشه در این شهر آفتاب شدید می تابد، بهترین زمان سفر به دبی در ماه نوامبر تا ماه آوریل است، دبی در این ماه ها هوای بسیار مطبوع و خوبی دارد.

و پس از آن دمای هوا بیشتر میگردد و گرمای دبی طاقت فرسا میشود، اما در زمان گرما قیمت هتل ها بسیار پایین می آید و برای کسانی که با گرمای شدید مشکلی نداشته باشند بسیار فرصت خوبی است.

حمل و نقل در دبی

حمل و نقل در دبی بسیار عالی است و برای اینکه در سطح شهر تردد کنید وسایل حمل و نقل عمومی در دبی تنوع بسیار دارد، اتوبوس های شهر دبی بسیار خطوط گسترده ای دارند و ارزانترین وسیله و بهترین گزینه برای سفر درون شهری است.

این اتوبوس ها به صورتی است که قسمت جلویی آنها مخصوص خانواده ها و بانوان است.تاکسی هم در دبی بسیار زیاد است اما از اتوبوس گرانتر است ولی خب راحتی خود را دارد، مترو در دبی هم از صبح زود شروع به کار میکند تا اواخر شب که مسافران را جابه جا کند و برای حمل و نقل بر روی آب نیز قایق ها و کشتی های کوچکی وجود دارد تا مسافران را به مقصد برسانند.

مراکز خرید شهر دبی

یکی دیگر از جاذبه های دبی مراکز خرید این شهر مدرن است، و برای برخی از گردشگران دبی یعنی مرکز خرید بسیار پیشرفته که در مراکز خرید وقت خود را سپری کنند و لذت ببرند، در دبی پاساژها و مراکز بزرگ خرید بسیار دیدنی هستند و در این مراکز میتوانید انواع برند های اورجینال مطرح جهان و اجناس غیر برند را مشاهده کنید و با بهترین قیمت خریداری کنید.

این مراکز خرید از صبح خیلی زود شروع به کار میکنند و تا اواخر شب به همین صورت ادامه دارد تا در طول روز پذیرای بسیار از گردشگران باشند، در مراکز خرید دبی میتوانید انواع امکانات رفاهی مانند رستوران، استراحت گاه، مراکز تفریحی و مسجد را مشاهده کنید و از آنها استفاده نمایید.

 مراکز خرید مهم در دبی

از مراکز خرید مهم که در دبی می توانید استفاده کنید : دبی مال، مرکز خرید امارات، دبی مارینا مال، بازار الکرامه، دبی فستیوال سیتی، دیره سیتی سنتر، مرکز خرید ابن بطوطه، مرکز خرید میردف، این مراکز خرید در سال چند مرتبه فروش های ویژه را برگزار می کنند که می توانید با تخفیف های باور نکردنی از این مراکز خرید کنید.

همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی در دبی هم تنوع بسیار زیادی دارد که در ادامه به چند نمونه آن اشاره خواهیم کرد.

مراکز تفریحی در دبی

پارک آبی ویل وادی، این پارک بزرگترین استخر موجی در امارات را دارد و مکانی برای به اوج رسیدن هیجان و لذت برای تمامی سنین است همچنین در یاد داشته باشید که این پارک در روزهای جمعه بسیار شلوغ است.

موزه دبی، این موزه شامل آثار زیبایی از روند رشد دبی در سالهای گذشته است آثاری که نشان میدهد این شهر طی چه مدتی به یک شهر مدرن و پیشرفته تبدیل شده است و در کنار آن آثار جالبی از عشایر عرب و بادیه نشینان را در آن مشاهده کنید.

دلفین بی، بزرگترین مرکز نگهداری دلفین را میتوانید در دبی ببینید، در این مرکز تفریحی میتوانید در آب های کم عمق در کنار دلفین های زیبا شنا کنید و لذت بسیار زیادی ببرید.

اسکله ابرا، در این اسکله قایق های سنتی و چوبی وجود دارد که بر روی آب های خلیج فارس شناور هستند و میتوانید با این قایق ها به سمت بازار پارچه و بازار طافروشان و گالری های هنری بروید و خرید کنید.

اوج هیجان را در دبی تجربه کنید

بیابان های دبی، در دبی و سر تا سر امارات بابانهای وسیعی به چشم میخورد و با امکاناتی که ایجاد شده است میتوان از این بیابان ها لذت بسیار زیادی را برد. از تفریح هایی که در این بیابانهای ماسه ای وجود دارد سافاری هیجان انگیز است که بر روی تپه های شنی بسیار هیجان زیادی دارد و در کنار آن هم میتوانید اسکی روی شن کنید و شترسواری را در بیابان تجربه کنید که این خود هیجان بسیار زیادی دارد.

پیست اسکی مصنوعی در دبی

پیست اسکی دبی، هیجان انگیز و باور نکردنی است هنکگامی که در گرمای بالای ۴۰ درجه اسکی روز برف میکنید، دبی با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته پیست اسکی سرپوشیده ای را در خود دارد،

این پیست اسکی در مرکز خرید امارات قرار دارد، از جذاب ترین دیدنی هایی که در این پیست میتوانید ببینید پنگوئن ها هستند که همه گردشگران را هیجان زده میکنند.

منبع: تور دبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی